Jakie filmy w tym klimacie jeszcze polecacie? Chodzi mi o komedie bez hollywoodzkiej sztuczności i zadęcia, ale z tym czymś (np. wątkiem nostalgicznym, dramatycznym).
wg mnie Jeff też ma to "coś". Polecam
http://www.filmweb.pl/film/Jeff+wraca+do+domu-2011-563097
Rzeczywiście podobny, ale mimo że "The Lifeguard" mi się podobał, to jednak "Hello I must be going" wydawał się bardziej realistyczny. Z chęcią sprawdzę Wasze propozycje podobnych filmów.
Zaciekawiło mnie Pani porównanie - dlatego obejrzałem film.
Uważam że : "Hello I must be going" do "Lifeguard" ma sie tak jak krzesło do krzesła elektrycznego. Prawie to samo ale nie to samo. Prawie czyni Wielką różnicę. Ponieważ Jest Pani kobietą to może napisze inaczej : To tak jakby Beyonce porównywać do Eweliny Lisowskiej która spiewa ostatnio coś o cenach w markecie :) .
Mnie film rozczarował. Oczywiście pretensji do pani nie mam i mieć nie moge. Ot korzystam z internetu by wrzucić moj komentarz do Pani komentarza :) (bez złych intencji :)
M.
A to sory :) - widać jak sie znam na piosenkarkach :)
Konkludując: polecam obejrzeć "Hello I must be going" - moim zdaniem dużo lepsze od "chudej pani ratownik"
"Ponieważ jest Pani kobietą to posłużę się imionami pustych celebrytek,z pewnością będzie łatwiej zrozumieć.Bo przecież jest pani kobietą."
Romans nastolatka ze starszą babką jest też tłem w "Notatkach o skandalu", jest to jednak dużo mocniejszy film, zarówno jeśli chodzi o fabułę jak i aktorstwo :)